Αύριο Πέμπτη αποφασίζουν οι αγρότες για τις επόμενες κινήσεις τους
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Μεγαλειώδης, και συγκλονιστικό ήταν το αγροτικό συλλαλητήριο της Τρίτης 20 φλεβάρη, που αποφάσισε η πανελλαδική σύσκεψη μπλόκων. Εκατοντάδες τρακτέρ που ταξίδευαν για πάνω από 15 ώρες, αλλά και χιλιάδες αγρότες που κατέφθασαν από κάθε γωνιά της χώρας με πούλμαν, κατέκλυσαν το κέντρο της Αθήνας στο Σύνταγμα, με τη συγκινητική υποδοχή που επιφύλαξε ο λαός της Αθήνας,
Παρά τις προσπάθειες διαφόρων μηχανισμών υπονόμευσης της ενότητας του αγώνα μας δεν τα κατάφεραν. Μέσα από το πρωτόγνωρο μεγάλο συλλαλητήριο,που έστειλε ηχηρό μήνυμα στην κυβέρνηση και σε όλη την ΕΕ, αργά ή γρήγορα θα φανούν αποτελέσματα.
Πήραμε δύναμη αγωνιστικής αισιοδοξίας γυρίζουμε στα μπλόκα μας με ψηλά το κεφάλι.
Πραγματοποιούμε συνέλευση στο μπλόκο Πέμπτη 22 Φλεβάρη 7 μμ, συζητάμε και σχεδιάζουμε τις επόμενες κινήσεις μας.
ΜΠΛΟΚΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΣΣ ΝΑΟΥΣΑΣ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία