Logo
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Συνάντηση εργασίας Διοίκησης του Ε.Φ.Ε.Τ. με εκπρόσωπο της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Αθήνα

Σε ιδιαίτερα θερμό, ανοικτό και εποικοδομητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, στα κεντρικά γραφεία του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων, συνάντηση εργασίας του Προέδρου του ΔΣ του Ε.Φ.Ε.Τ., Καθηγητή κ. Αντώνη Ζαμπέλα και της εκπροσώπου της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Αθήνα, κας Joana Zhonga. Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης η κα Βασιλική Γιαννούλη, Προϊσταμένη του Τμήματος Κρέατος και Προϊόντων Αλιείας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Τροφίμων, καθώς και η κα Φωτεινή Τζουμανίκα, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αξιολόγησης Επικινδυνότητας και Διατροφής.

Κεντρικός στόχος της συνάντησης ήταν η ενίσχυση και περαιτέρω θεσμοθέτηση της συνεργασίας μεταξύ του Ε.Φ.Ε.Τ. και της Εθνικής Αρχής Τροφίμων της Δημοκρατίας της Αλβανίας (AKU), επιβεβαιώνοντας την κοινή βούληση των δύο πλευρών για εμβάθυνση του τεχνικού διαλόγου και ανάπτυξη σταθερών και βιώσιμων μηχανισμών συνεργασίας.

Κατά τη διάρκεια των συνομιλιών, οι δύο πλευρές υπογράμμισαν τη σημασία της ανταλλαγής τεχνογνωσίας, εμπειριών και βέλτιστων πρακτικών στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων και εξέφρασαν την αμοιβαία ετοιμότητά τους για τη συνέχιση των επαφών σε τεχνικό και θεσμικό επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό, συζητήθηκαν η διοργάνωση μελλοντικών συναντήσεων και θεσμικών επισκέψεων, καθώς και η προοπτική διαμόρφωσης ενός επίσημου πλαισίου συνεργασίας μέσω της υπογραφής Μνημονίου Συνεργασίας (MoU).

Η συνάντηση επιβεβαίωσε την κοινή δέσμευση για την περαιτέρω προώθηση της διμερούς συνεργασίας και σηματοδότησε το άνοιγμα μιας νέας, δυναμικής φάσης στις σχέσεις Ελλάδας και Αλβανίας στον κρίσιμο τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Copyright © 2017 "Ημαθιώτικη Γη" | All rights reserved | Development by LEONweb