Εργασίες οδοποιίας ξεκινούν στις Δημοτικές Ενότητες Μακεδονίδος και Δοβρά - Υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση από το Δήμαρχο Βέροιας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Σύμβαση έργου με τίτλο «ΕΝΔΟΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΔΟΠΟΙΪΑ ΛΟΙΠΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ» υπογράφτηκε, την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019, μεταξύ του Δήμαρχου Βέροιας, Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη, του Αντιδημάρχου Τεχνικών, Αλέξανδρου Τσαχουρίδη και του αναδόχου, Νικολάου Καϊσίδη.
Το έργο περιλαμβάνει εργασίες ανακατασκευής οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης σε τμήματα του οδικού δικτύου των Δημοτικών Ενοτήτων Μακεδονίδος και Δοβρά και συγκεκριμένα στους παρακάτω οικισμούς:
- Δάσκιο 4 οδοί
- Χαράδρα 1 οδός
- Φυτειώτικα Πατρίδας 2 οδοί
- Πατρίδα 1 οδός
- Κωστοχώρι 1 οδός
- Φυτειά 1 οδός
- Τρίλοφος 1 οδός
Συνολικά , το έργο αναμένεται να συμβάλλει στη βελτίωση του οδικού δικτύου των Δ.Ε. Μακεδονίδος και Δοβρά μέσω της αποκατάστασης φθαρμένων τμημάτων σε μια συνεχή προσπάθεια για αναβάθμιση των συνθηκών του οδικού δικτύου του Δήμου Βέροιας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία