Τη Μεγάλη Εβδομάδα θα διεξαχθούν οι πρώτοι ημιτελικοί του Κυπέλλου Ελλάδας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αθλητικά
Τη Μεγάλη Εβδομάδα θα διεξαχθούν οι πρώτοι ημιτελικοί του Κυπέλλου Ελλάδας, όπως ανακοίνωσε σήμερα (6/4) η ΕΠΟ. Συγκεκριμένα, τη Μεγάλη Τετάρτη (21/4) ο Παναθηναϊκός θα υποδεχτεί τη Λαμία στις 19:00 στη «Λεωφόρο», ενώ τη Μεγάλη Πέμπτη (21/4) ο ΠΑΟΚ θα φιλοξενήσει τον Ολυμπιακό στις 19:00 στην Τούμπα.
Η Μεγάλη Εβδομάδα είναι η πρώτη κενή εβδομάδα χωρίς ευρωπαϊκές υποχρεώσεις για τον Δικέφαλο του Βορρά» και αυτός είναι ο λόγος που η ΕΠΟ όρισε τότε την 1η αγωνιστική της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)