Συνάντηση με τον ΥπΑΑΤ στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιήσουν εκπρόσωποι του Αγροτικού Συλλόγου Τυρνάβου
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Στην προγραμματισμένη συνάντηση της Ενωτικης Ομοσπονδίας Αγροτικων Συλλόγων Νόμου Λάρισας με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ.Γεώργιο Γεωργαντα την Τρίτη το απόγευμα στην Θεσσαλονίκη θα συμμετέχει και ο σύλλογος μας μέσω των εκπροσώπων του ενώ παράλληλα θα κατατεθεί και σχετικό υπόμνημα του συλλόγου μας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δένδροκαλιεργειες και η αμπελοκαλλιεργεια της περιοχής μας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού
- Αιτήσεις πιστοποίησης επιχειρήσεων για ΠΟΠ/ΠΓΕ σε ελαιόλαδο και βρώσιμη ελιά
- Γιώργος Καρασμάνης: Αναδείχθηκε μειοδότης για την κατασκευή του Φράγματος Αλμωπαίου
- Η ΠΟΓΕΔΥ στον Εθνικό Διάλογο για τη νέα ΚΑΠ 2028 -2034 στο Μέτσοβο
- Στα 1,5 δισ. δολάρια το κόστος του νέου γηπέδου της Ρόμα











