Σύμβαση για τη βελτίωση αγροτικών δρόμων υπέγραψε ο Δήμαρχος Βέροιας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Σύμβαση έργου με τίτλο «Συντήρηση Αγροτικών Δρόμων» υπογράφτηκε, την Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018, μεταξύ του Δήμαρχου Βέροιας, Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη, του Αντιδημάρχου Τεχνικών, Αθανάσιου Σιδηρόπουλου και του εκπροσώπου του κ. Νικολάου Καϊσίδη, ανάδοχου εργολάβου.
Το έργο δημοπρατήθηκε με ηλεκτρονικό διαγωνισμό μέσω της πλατφόρμας της ΕΑΑΔΗΣΥ. Οι εργασίας που προβλέπονται στη σύμβαση περιλαμβάνουν μικρά τεχνικά έργα (κιβωτοειδείς οχετούς, ιρλανδικές διαβάσεις, διαβάσεις από τσιμεντοσωλήνες κ.α.), στα αγροκτήματα Φυτειάς, Ράχης, Καστανιάς, Γεωργιανών και Τριλόφου.
Με την ολοκλήρωσή τους τα έργα συντήρησης αναμένεται να συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση του δικτύου αγροτικής οδοποιίας των παραπάνω τοπικών κοινοτήτων, διασφαλίζονταςτην ομαλή και ασφαλή πρόσβαση του τοπικού αγροτικού πληθυσμού στα αγροτεμάχια των συγκεκριμένων περιοχών.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία










