Βγάζουν τα τρακτέρ οι αγρότες της Αλεξάνδρειας στήνοντας το μπλόκο Νησελίου - Ποια τα αιτήματα τους
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Στο Δημαρχείο Αλεξάνδρειας , σε μια κατάμεστη αίθουσα, οι αγρότες του Αγροτικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας πραγματοποίησαν Γενική Συνέλευση για να αποφασίσουν τι μέλει γενέσθαι σχετικά με την μορφή κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα.

Όπως αποφασίστηκε , την Κυριακή 26 Ιανουαρίου και ώρα 10 π.μ. θα συγκεντρώσουν τα τρακτέρ μέσα στην πόλη της Αλεξάνδρειας , στο χώρο που πραγματοποιείται η λαϊκή αγορά (ΚΕΠΠΥΕΛ) για να μεταβούν την Τρίτη στο γνωστό χώρο στην Εθνική οδό και να σχηματίσουν το λεγόμενο μπλόκο του Νησελίου.

Τα κύρια αιτήματα των αγροτών που τους οδηγούν στο δρόμο στην καρδιά του χειμώνα είναι τα παρακάτω:
- Αυξημένο κόστος παραγωγής
- Αφορολόγητο πετρέλαιο
- Αύξηση της σύνταξης
- Οικονομικές ενισχύσεις στις αροτραίες καλλιέργειες
- Ικανοποιητικές αποζημιώσεις στα παραμορφωμένα πυρηνόκαρπα
- Φθηνότερο ρεύμα
- Επίσπευση πληρωμών
Χρήστος Βοργιάδης
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)










