Ηλεία: Ευρεία ιχνηλάτηση για φυματίωση σε εργάτες γης
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Ευρεία επιχείρηση ιχνηλάτησης πιθανών νέων κρουσμάτων φυματίωσης ξεκινά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στη βόρεια Ηλεία, με στόχο να περιορίσει τη μετάδοση της ασθένειας στους μετανάστες εργάτες γης που εργάζονται στις αγροτικές καλλιέργειες της περιοχής, μετά τα 10 θετικά τεστ μαντού.
Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ Πύργου και στον Γιώργο Μαρινόπουλο η αντιπεριφερειάρχης Υγείας, Άννα Μαστοράκου, αναμένονται οι κινητές μονάδες του ΕΟΔΥ για να ξεκινήσει η επιχείρηση, σημειώνοντας ότι σε περίπτωση θετικών κρουσμάτων θα ακολουθήσει άμεσα διάγνωση από πνευμονολόγο και θεραπευτική αγωγή.
«Επειδή θα υπάρχουν πάρα πολλά άτομα που δυνητικά έχουν έρθει σε επαφή με το μικρόβιο, αναμένουμε τη συνδρομή του ΕΟΔΥ και των κινητών Μονάδων, ώστε να κάνουμε μια ευρεία επιχείρηση με τεστ μαντού σε πάρα πολλά άτομα, αρχίζοντας την ιχνηλάτηση από τα περιστατικά που νοσηλεύονται στο νοσοκομείο του Ρίου και ανοίγοντας τον κύκλο των επαφών. Εννοείται ότι όποιος ντόπιος πολίτης έχει έρθει επαφή με αυτούς τους πληθυσμούς, θα ενταχθεί στο πρόγραμμα, το οποίο θα περιλαμβάνει την εξέταση μαντού και ακτινογραφία θώρακος. Εάν η μαντού είναι θετική, τότε θα υπάρχει και μια διάγνωση από πνευμονολόγο.
Ακούστε απόσπασμα της συνέντευξης της κ. Μαστοράκου στην ΕΡΤ Πύργου
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στην Ημαθία – Σειρά επαφών με φορείς, αυτοδιοίκηση, αγροτικό και επιχειρηματικό κόσμο
- Ισχυρή χαλαζόπτωση έντυσε στα λευκά την Πεδινή Ιωαννίνων
- Ανακοίνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την έναρξη εναέριων ψεκασμών για την καταπολέμηση κουνουπιών
- ΠΟΓΕΔΥ: «Ο χρησμός του ΥΠΑΑΤ για το ΓΚΤ (Ταμείο Γεωργίας και Κτηνοτροφίας)»
- Νέες προοπτικές για την υγεία και την καινοτομία στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω του ευρωπαϊκού έργου IFIGENEIA










