Δέσμευση Γ.Γ. ΥΠΑΑΤ για μία σειρά μέτρων που θα ωφελήσουν τους κτηνοτρόφους στον Αλμυρό Βόλου
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κτηνοτροφία
Στη συνάντηση που είχαν με τον Γ.Γ. Του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γ. Στρατάκο ο δήμαρχος Αλμυρού Δ. Εσερίδης, ο αντιδήμαρχος Γ. Βούλγαρης και αντιπροσωπεία των κτηνοτρόφων του Αλμυρού έθεσαν τους προβληματισμούς τους για το μέλλον της κτηνοτροφίας μετά το μεγάλο “χτύπημα” της ευλογιάς. Ο κ. Στρατάκος δεσμεύτηκε για μία μία σειρά μέτρων που θα ωφελήσουν τους κτηνοτρόφους:
- Άμεση αποζημίωση του ζωικού κεφαλαίου των προς θανάτωση ζώων
- Πλήρη αποζημίωση του κόστους των ζωοτροφών που θα παραμείνουν αδιάθετες.
- Απολύμανση των σταυλικών εγκαταστάσεων χωρίς επιβάρυνση των κτηνοτρόφων.
- Αντικατάσταση ζωικού κεφαλαίου στο έπακρο.
- Ενίσχυση των κτηνοτρόφων για το αυξημένο κόστος εκτροφής που θα υπάρξει.
Ο κ. Στρατάκος μετά τις γιορτές θα επισκεφτεί τον Αλμυρό, προκειμένου να αποκτήσει προσωπική γνώση της κατάστασης και των προβλημάτων που θα πρέπει ακόμη να επιλυθούν.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Στα 1,5 δισ. δολάρια το κόστος του νέου γηπέδου της Ρόμα
- Επερχόμενη σοδειά: Ιταλία και Ισπανία οδεύουν προς υπερβολικά γενναιόδωρους τρύγους για το 2026, απέναντι στην εύθραυστη ισορροπία των αγορών κρασιού;
- Συνάντηση εργασίας Διοίκησης του Ε.Φ.Ε.Τ. με εκπρόσωπο της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Αθήνα
- Κινητοποιήσεις αγροτών σε Αμύνταιο και Γρεβενά | Αγροτικά νέα IMATHIOTIKIGI.GR
- ΑΑΔΕ: Υποχρεωτική η αναγραφή ΑΦΜ πελάτη στα απλοποιημένα τιμολόγια χονδρικής πώλησης καυσίμων, από 1/1/2027










