Ο Δημήτρης Μόσχος νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κτηνοτροφία
Νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας (ΣΕΚ) εξελέγη σήμερα 3 Ιουλίου 2025, ο Δημήτρης Μόσχος.
Σε συνέχεια της εκλογικής Γενικής Συνέλευσης που έγινε στις 25/6/2025 είχαμε τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΚ, .
Έτσι το νέο ΔΣ του Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας απαρτίζουν:
Πρόεδρος : Μόσχος Δημήτριος
Αναπληρωτής Πρόεδρος: Διδάγγελος Γεώργιος (Χοιροτροφία)
Αντιπρόεδρος: Βαϊόπουλος Γεώργιος (Προβατοτροφία)
Αντιπρόεδρος: Θυριάκης Κωνσταντίνος (Αγελαδοτροφία και Νησιωτική Πολιτική)
Αντιπρόεδρος: Αλεξόπουλος Νικόλαος
Γενικός Γραμματέας: Λουκμακιάς Αθανάσιος
Ταμίας: Λιούρης Θεοχάρης
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στην Ημαθία – Σειρά επαφών με φορείς, αυτοδιοίκηση, αγροτικό και επιχειρηματικό κόσμο
- Ισχυρή χαλαζόπτωση έντυσε στα λευκά την Πεδινή Ιωαννίνων
- Ανακοίνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την έναρξη εναέριων ψεκασμών για την καταπολέμηση κουνουπιών
- ΠΟΓΕΔΥ: «Ο χρησμός του ΥΠΑΑΤ για το ΓΚΤ (Ταμείο Γεωργίας και Κτηνοτροφίας)»
- Νέες προοπτικές για την υγεία και την καινοτομία στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω του ευρωπαϊκού έργου IFIGENEIA










