Συνάντηση Βίο-Παραγωγών Μαγνησίας την Πέμπτη 2 Απριλίου στο Βόλο | Αγροτικά νέα IMATHIOTIKIGI.GR
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προϊόντα
Στο Βόλο θα πραγματοποιηθεί η τρίτη οργανωτική, περιφερειακή συνάντηση με βίο-παραγωγούς κ φορείς που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Βιοκαλλιεργητών Θεσσαλίας (ΣΒΘ) την Πέμπτη 2 Απριλίου και ώρα 18:00 - 20:00 στο Διοικητήριο Μαγνησίας, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Σύλλογο Μαγνησίας και την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας & Σποράδων.
Παρακαλούμε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη συγκεκριμένη ή σε άλλες εκδηλώσεις του ΣΒΘ να συμπληρώσουν τη σχετική Φόρμα ενδιαφέροντος : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd5jjEOa9P3pymFwS5FGPKLWnxa45CKBxYwD7egIMu2WJnG-Q/viewform?usp=header
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας
- Είσαι Αγρότης; Πιστοποιητικό ορθολογικής χρήσης γεωργικών φαρμάκων με μόλις 40€
- Γιατί η τσουκνίδα είναι ωφέλιμο φυτό;
- Αγροτικές κινητοποιήσεις για επιδοτήσεις και κόστος παραγωγής – Πληρωμές 500 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το ΥΠΑΑΤ έως το τέλος Ιουνίου
- Φάνης Τραγάκης: STOP στις ανοιχτές και χαμηλές τιμές στο συμπύρηνο ροδάκινο










