Κορωνοϊός: 1211 νέα κρούσματα - Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ροδόπη περνούν στο “κόκκινο” επίπεδο 4
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Διατροφή - Υγεία
Στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου 4, «κόκκινο», ανεβαίνουν οι περιφερειακές ενότητες Λάρισα, Θεσσαλονίκη και Ροδόπη, ανακοίνωσε υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς κατά τη σημερινή έκτακτη ενημέρωση για τον κορονοϊό.
Όπως ανέφερε, στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν 1.955 κρούσματα και 4.459 στενές επαφές που βρίσκονται σε καραντίνα. Αντίστοιχα, στη Λάρισα έχουμε 343 ενεργά κρούσματα και 721 στενές επαφές. Στη Ροδόπη καταγράφηκαν 217 ενεργά κρούσματα και 488 στενές επαφές που βρίσκονται σε καραντίνα.
Στο επίπεδο 3, «πορτοκαλί» ανεβαίνουν από αύριο οι ΠΕ Πέλλας, Έβρου, Δράμας, Ξάνθης, Κιλκίς, Καβάλας, Πιερίας, Ημαθίας, Χαλκιδικής.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επερχόμενη σοδειά: Ιταλία και Ισπανία οδεύουν προς υπερβολικά γενναιόδωρους τρύγους για το 2026, απέναντι στην εύθραυστη ισορροπία των αγορών κρασιού;
- Συνάντηση εργασίας Διοίκησης του Ε.Φ.Ε.Τ. με εκπρόσωπο της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Αθήνα
- Κινητοποιήσεις αγροτών σε Αμύνταιο και Γρεβενά | Αγροτικά νέα IMATHIOTIKIGI.GR
- ΑΑΔΕ: Υποχρεωτική η αναγραφή ΑΦΜ πελάτη στα απλοποιημένα τιμολόγια χονδρικής πώλησης καυσίμων, από 1/1/2027
- Η Ελασσόνα στο επίκεντρο της αγροδιατροφικής στρατηγικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας










