Δήμος Βέροιας: Διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα: «Ενημέρωση / Ψυχοεκπαίδευση για την κατάθλιψη»
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Διατροφή - Υγεία
Το ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ του Δήμου Βέροιας και η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Προστασίας – Υγείας – Εθελοντισμού σας προσκαλεί την Τρίτη 6 Απριλίου 2021 και ώρα 12:30 στο πρώτο διαδικτυακό σεμινάριο του προγράμματος ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την κατάθλιψη με θέμα:
«Ενημέρωση / Ψυχοεκπαίδευση για την κατάθλιψη»
που θα πραγματοποιηθεί από το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων σε συνεργασία με την Ψυχολόγο Σμαράγδα Χρηστάκη, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής.
- Για να παρακολουθήσετε την ημερίδα παρακαλούμε κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο (link):
Την ημέρα και ώρα της διαδικτυακής δράσης , στη σελίδα «ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ Κεντρική Δομή» https://www.facebook.com/kentrikidomikepygeias θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση
https://youtu.be/X9h38oKxzTc
https://www.facebook.com/1536897033267731/videos/138355621429698
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών ύψους 7,81 εκατ. ευρώ σε 6.926 μη μισθωτούς
- Ημαθία: Ισχυρό μήνυμα πρόληψης μέσα από τις δράσεις των ΚΟΜΥ και το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
- Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
- Μαργαρίτης Σχοινάς από το Λουξεμβούργο: Ισχυρή ΚΑΠ, επαρκής χρηματοδότηση και περισσότερη ευελιξία, χωρίς λιγότερη Ευρώπη
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε










