Απουσίες μαθητών λόγω γρίπης: Δεν θα προσμετρώνται έως πέντε εργάσιμες μέρες
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Διατροφή - Υγεία
Την καταχώριση, χωρίς την προσμέτρηση, των απουσιών έως πέντε εργάσιμων ημερών που οφείλονται σε εποχικό επιδημικό ρεύμα της γρίπης από τον Νοέμβριο 2022 έως και τον Μάρτιο 2023 προβλέπει εγκύκλιος που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ισχύουσα Υπουργική Απόφαση, στην οποία παραπέμπει η εγκύκλιος, ο Σύλλογος Διδασκόντων, κατόπιν σχετικής ανακοίνωσης, προχωρά στην απόφαση να καταχωρούνται αλλά να μην προσμετρώνται οι εν λόγω απουσίες, με την προσκόμιση από τους ενδιαφερόμενους μαθητές πρόσφατης βεβαίωσης δημόσιου ή ιδιωτικού νοσηλευτικού ιδρύματος ή ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας.
Από το υπουργείο συστήνεται σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να τηρούν σταθερά τα μέτρα υγιεινής, όπως πλύσιμο χεριών και παραμονή στο σπίτι σε ενδεχόμενη ασθένεια, να ακολουθούν τις υποδείξεις των ειδικών και να εμπιστεύονται τον εμβολιασμό, σύμφωνα με τις κατά περίπτωση οδηγίες.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Οι «μικροί» που βρέθηκαν στην «πρώτη» του ΠΑΟΚ
- ΥΠΑΑΤ: 44,7 εκ. € για σύσταση ομάδων παραγωγών
- Ο Μαργαρίτης Σχοινάς στο Μέτσοβο για τη δεύτερη συνεδρίαση του Εθνικού Διαλόγου για τη νέα ΚΑΠ και το μέλλον του πρωτογενούς τομέα
- Social Farming 360°: Το αποτύπωμα ενός εμβληματικού προγράμματος κοινωνικής καλλιέργειας στα σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας
- Έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στον ΔΙΑΥΛΟ για τον Εθνικό Διάλογο της νέας ΚΑΠ 2028–2034










