Συνάντηση Δημάρχου Βέροιας με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Επίκαιρα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης απασχόλησαν τη συνάντηση που είχε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης, με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, κ. Στέλιο Πέτσα.
Ο κ. Βοργιαζίδης επισήμανε στον Αναπλ. Υπουργό το ζήτημα των δαπανών του Δήμου Βέροιας με στόχο την αντιμετώπιση του ενεργειακού προβλήματος και τις νέες ενισχύσεις που χρειάζονται οι δήμοι από το κράτος, αναφερόμενος στην κάλυψη που παρείχε ο φορέας για:
α) Λογαριασμούς ρεύματος,
β) Υγρά καύσιμα και
γ) Σχολικές καθαρίστριες.
Παράλληλα ο Δήμαρχος Βέροιας ενημέρωσε τον κ. Πέτσα για την εξέλιξη των έργων του Δήμου που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Ανάπτυξης και Αλληλεγγύης «Αντώνης Τρίτσης» και ενημερώθηκε από τον Αναπλ. Υπουργό για την πορεία του προγράμματος.
Επί τάπητος τέθηκε και το Πρόγραμμα «Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας», που υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» και αφορά σε παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας του οδικού δικτύου των περιφερειών και δήμων της χώρας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία
- Μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων - Το πράσινο υδρογόνο μπαίνει δυναμικά στη βιομηχανία της Ευρώπης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας










