Επίσημη πρώτη επίσκεψη του νέου Διοικητή ΙΜΠ στον Δήμαρχο Βέροιας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Συνάντηση εθιμοτυπίας είχε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης με τον νέο Διοικητή της ΙΜΠ, Υποστράτηγο Νικόλαο Γιαννόπουλο, το πρωί της 20ης Μαρτίου 2024.
Ο Δήμαρχος συνεχάρη τον Διοικητή με την ευκαιρία ανάληψης των νέων του καθηκόντων και του ευχήθηκε καλή και ευδόκιμη θητεία.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος που αφορούν στην περιοχή του Δήμου Βέροιας και επισημάνθηκε το επίπεδο των διαχρονικών σχέσεων μεταξύ τοπικής αυτοδιοίκησης και στρατού.
Στο τέλος της συνάντησης ο Δήμαρχος Βέροιας δώρισε στον Διοικητή της ΙΜΠ το λεύκωμα της πόλης.

Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας
- Είσαι Αγρότης; Πιστοποιητικό ορθολογικής χρήσης γεωργικών φαρμάκων με μόλις 40€
- Γιατί η τσουκνίδα είναι ωφέλιμο φυτό;
- Αγροτικές κινητοποιήσεις για επιδοτήσεις και κόστος παραγωγής – Πληρωμές 500 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το ΥΠΑΑΤ έως το τέλος Ιουνίου
- Φάνης Τραγάκης: STOP στις ανοιχτές και χαμηλές τιμές στο συμπύρηνο ροδάκινο










