Τελετή παραλαβής και παράδοσης στην Περιφέρεια Αττικής
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Στα γραφεία της Περιφέρειας Αττικής (Λ. Συγγρού 15-17) πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η τελετή παράδοσης – παραλαβής.
Η απερχόμενη Περιφερειάρχης Ρ. Δούρου υποδέχθηκε το νέο Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη στο γραφείο του 7ου ορόφου όπου είχαν ολιγόλεπτη συνάντηση.
Η κ. Δούρου του ευχήθηκε δημιουργική θητεία και καλή δύναμη στο έργο του.
Ο κ. Πατούλης ευχαρίστησε την κ. Δούρου για τη θερμή υποδοχή και ευχήθηκε να δρομολογηθεί μια εποικοδομητική συνεργασία με όλες τις παρατάξεις προς όφελος της Αττικής και των πολιτών.
«Στόχος μας είναι να διοικήσουμε με σύνθεση, συνεργασία και ενότητα προκειμένου να καταστεί η Αττική Περιφέρεια της ανάπτυξης, της αλληλεγγύης, της ασφάλειας και της ποιότητας ζωής».
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία










