Συνάντηση Δημάρχου Βέροιας με τη νέα Διοικήτρια της Σχολής Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης της ΕΛ.ΑΣ. Βόρειας Ελλάδας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Τη νέα Διοικήτριατης Σχολής Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης ΕΛ.ΑΣ.Βορείου Ελλάδος, Σοφία Γαϊτανίδου, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Βέροιας, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης, τη Δευτέρα 2Σεπτεμβρίου 2019.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εθιμοτυπικών επισκέψεων της νέας Διοικήτριας της Σχολής Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης στους αυτοδιοικητικούς φορείς της περιοχής ύστερα από την ανάληψη των καθηκόντων της.
Κατά τη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, ο κ. Βοργιαζίδης συνεχάρη τη νέα Διοικήτρια με την ευκαιρία της ανάληψης των νέων της καθηκόντων και της ευχήθηκε ευδόκιμη υπηρεσία ενώ και οι δυο εξέφρασαν τη βούληση να συνεχιστεί η καλή συνεργασία ανάμεσα στο Δήμο Βέροιας και τηςΣχολής Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης ΕΛ.ΑΣ. Βορείου Ελλάδοςσε ζητήματα και δράσεις αμοιβαίου ενδιαφέροντος.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία










