Πρόσκληση της Αντιδημαρχίας Τουρισμού του Δήμου Βέροιας προς Επιχειρήσεις
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Τουρισμός
Το Σάββατο 30 Μαρτίου το πρωί η Αντιδημαρχία Τουρισμού του Δήμου Βέροιας θα υποδεχτεί 15 έλληνες τουριστικούς πράκτορες, μέλη της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης.
Στις 10.00 το πρωί έχει προγραμματίσει να πραγματοποιηθούν συναντήσεις Β2Β με επιχειρηματίες της Βέροιας στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, σε μια διαδικασία παρόμοια με την εκδήλωση “B2B Event 2017”.
Όσοι επιθυμούν να παρευρεθούν παρακαλώ να μας στείλουν ένα email επιβεβαίωσης Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ γράψτε μας ή τηλεφωνήστε στο 2331350608-523
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)










