Δυτική Θεσσαλία: Παραμένουν στα μπλόκα οι αγρότες
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Παραμένουν στα μπλόκα οι αγρότες της Καρδίτσας και των Τρικάλων, ενώ παράλληλα προετοιμάζουν και την παρουσία τους στην πανελλαδική σύσκεψη στη Νίκαια της Λάρισας το ερχόμενο Σάββατο.
Αντιπροσωπείες από σωματεία και φορείς των δύο νομών επισκέπτονται καθημερινά τα δύο μπλόκα στη δυτική Θεσσαλία για να εκφράσουν από κοντά τη στήριξη και την αλληλεγγύη στον αγώνα των αγροτών. Μέσα από τις καθημερινές συνελεύσεις ενημερώνονται για την πορεία των κινητοποιήσεων αλλά και τα αιτήματα, προτείνουν και συζητούν άλλες μορφές δράσης, δηλώνοντας πως θα συνεχίσουν και θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στην Ημαθία – Σειρά επαφών με φορείς, αυτοδιοίκηση, αγροτικό και επιχειρηματικό κόσμο
- Ισχυρή χαλαζόπτωση έντυσε στα λευκά την Πεδινή Ιωαννίνων
- Ανακοίνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την έναρξη εναέριων ψεκασμών για την καταπολέμηση κουνουπιών
- ΠΟΓΕΔΥ: «Ο χρησμός του ΥΠΑΑΤ για το ΓΚΤ (Ταμείο Γεωργίας και Κτηνοτροφίας)»
- Νέες προοπτικές για την υγεία και την καινοτομία στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω του ευρωπαϊκού έργου IFIGENEIA










