Συνάντηση του ΥπΑΑΤ, Γ. Γεωργαντά με καπνοπαραγωγούς
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Καλλιέργειες
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργος Γεωργαντάς συναντήθηκε με εκπροσώπους καλλιεργητών καπνού από τις περιοχές της Ροδόπης, των Σερρών, της Πιερίας και του Λαγκαδά.

Στη συνάντηση ήταν παρόντες οι βουλευτές Ευριπίδης Στυλιανίδης, Φωτεινή Αραμπατζή και Άννα Μάνη- Παπαδημητρίου.
Συζητήθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί καπνού και η διαδικασία καταβολής των 11.323.692 € που εγκρίθηκαν ως ενίσχυση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τον covid-19 και των περιοριστικών μέτρων για την εξάπλωση της πανδημίας.
Ο ΥπΑΑΤ, κ. Γιώργος Γεωργαντάς διαβεβαίωσε τους παραγωγούς και τους βουλευτές ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για επιτάχυνση των διαδικασιών για την καταβολή των ενισχύσεων.


Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία










