Συνάντηση Υφυπουργού ΑΑ & Τ κ.Ολυμπίας Τελιγιορίδου με ανθοπαραγωγικό συνεταιρισμό Αθηνών
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Καλλιέργειες
Συνάντηση με την Βουλευτή Α’ Πειραιά κ. Γεωργία Γεννιά, τον πρόεδρο και εκπροσώπους του Αγροτικού Ανθοπαραγωγικού Συνεταιρισμού Αθηνών και τον πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου Τροιζηνίας, είχε σήμερα στο γραφείο της η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ολυμπία Τελιγιορίδου.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τις θερμοκηπιακές καλλιέργειες, την εντατικοποίηση φυτοϋγειονομικών ελέγχων για εισαγωγές από τρίτες χώρες, τη διεύρυνση της δυνατότητας για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στα σχέδια βελτίωσης που αφορούν τα θερμοκήπια, προβλήματα που ανακύπτουν με τα μεταφερόμενα θερμοκήπια και τη δυνατότητα αποζημιώσεων από καταστροφές λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Οι εκπρόσωποι των φορέων ευχαρίστησαν την κ. Τελιγιορίδου για την άμεση ανταπόκριση και συμφώνησαν να διατηρήσουν ανοικτούς διαύλους επικοινωνίας στο μέλλον.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνάντηση των Αγροτικών Συλλόγων Ημαθίας και Πέλλας με τον Γενικό Γραμματέα της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026










