Κλειστά και αύριο Τετάρτη 17/2 λόγω του παγετού όλα τα σχολεία στο Δήμο Βέροιας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Με απόφαση του Δημάρχου, Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη, συνεχίζεται και αύριο Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021 η αναστολή λειτουργίας όλων των Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών καθώς και όλων των Σχολικών Μονάδων (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, Σχολεία Ειδικής Αγωγής) του Δήμου Βέροιας, λόγω του παγετού που επικρατεί στην περιοχή.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)










