Ο Κοι.Σ.Π.Ε. Ημαθίας «Δεσμός» ευχαριστεί τον Δήμαρχο Βέροιας για την παραχώρηση χώρου
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Το Δ.Σ. και η Πρόεδρος του Κοινωνικού Συνεταιρισμού Ημαθίας «Δεσμός» κα. Νίκη Καρατζιούλα, ευχαριστούν τον Δήμαρχο Βέροιας για την ευγενική παραχώρηση χρήσης γραφείου, στον 1ο όροφο του Δημοτικού κτιρίου επί της οδού Μητροπόλεως 55, στη Βέροια.
Με την απόκτηση μιας επίσημης έδρας στο κέντρο της πόλης, ο Συνεταιρισμός «Δεσμός» θα μπορέσει να συνεχίσει το κοινωφελές του έργο, με σκοπό την κοινωνικό-οικονομική ενσωμάτωση και επαγγελματική ένταξη των ατόμων με σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα, τη συμβολή στη θεραπεία τους και στην κατά το δυνατόν οικονομική τους αυτάρκεια.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- ΑΑΔΕ: Υποχρεωτική η αναγραφή ΑΦΜ πελάτη στα απλοποιημένα τιμολόγια χονδρικής πώλησης καυσίμων, από 1/1/2027
- Η Ελασσόνα στο επίκεντρο της αγροδιατροφικής στρατηγικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας
- Ο Επιχειρηματικός Επιταχυντής «Αγροανέλιξη Farmers of the Future 2026» ενισχύει τη νέα γενιά αγροδιατροφικών επιχειρήσεων
- Καθορίστηκαν οι τιμές των Οικολογικών Σχημάτων για το 2025 - Στα υψηλότερα επίπεδα από την έναρξη εφαρμογής του ΣΣ ΚΑΠ
- Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών ύψους 7,81 εκατ. ευρώ σε 6.926 μη μισθωτούς










