Παρατείνεται κατά 15 ημέρες το «Εξοικονομώ - Αυτονομώ»
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Οικονομία
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας παρατείνεται μέχρι και το Σάββατο 15 Ιουλίου 2023, η προθεσμία που έχουν οι ωφελούμενοι για την υλοποίηση των παρεμβάσεων στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ - Αυτονομώ».
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Στα 1,5 δισ. δολάρια το κόστος του νέου γηπέδου της Ρόμα
- Επερχόμενη σοδειά: Ιταλία και Ισπανία οδεύουν προς υπερβολικά γενναιόδωρους τρύγους για το 2026, απέναντι στην εύθραυστη ισορροπία των αγορών κρασιού;
- Συνάντηση εργασίας Διοίκησης του Ε.Φ.Ε.Τ. με εκπρόσωπο της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Αθήνα
- Κινητοποιήσεις αγροτών σε Αμύνταιο και Γρεβενά | Αγροτικά νέα IMATHIOTIKIGI.GR
- ΑΑΔΕ: Υποχρεωτική η αναγραφή ΑΦΜ πελάτη στα απλοποιημένα τιμολόγια χονδρικής πώλησης καυσίμων, από 1/1/2027










