Ενίσχυση για την ΒΕΡΟΙΑ με την απόκτηση δύο παικτών ανήμερα Πρωτοχρονιάς
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αθλητικά
Οι ιθύνοντες της ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ, φαίνεται να κινούνται αρκετά δυναμικά στο χειμωνιάτικο μεταγραφικό παζάρι, προκειμένου να ενισχύσουν την ομάδα και να μπορέσει να πετύχει τους στόχους της.
Έτσι λοιπόν, ανακοινώθηκε από την ΠΑΕ, η απόκτηση του Άρη Κολλαρά που έπαιζε στον Αλμωπό Αριδαίας και του Λάζαρου Ελευθεριάδη που αγωνίζονταν με τα χρώματα της ομάδας των Χανίων.
Να θυμίσουμε ότι έχει αποκτηθεί και ο πολύ καλός επιθετικός από την ομάδα του Αλμωπού Αριδαίας, Δημήτρης Γιουκούδης.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών ύψους 7,81 εκατ. ευρώ σε 6.926 μη μισθωτούς
- Ημαθία: Ισχυρό μήνυμα πρόληψης μέσα από τις δράσεις των ΚΟΜΥ και το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
- Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
- Μαργαρίτης Σχοινάς από το Λουξεμβούργο: Ισχυρή ΚΑΠ, επαρκής χρηματοδότηση και περισσότερη ευελιξία, χωρίς λιγότερη Ευρώπη
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε










