Σε απολογισμό της εξωστρέφειας του Πρωτογενούς Τομέα προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Τεχνολογία
Σε απολογισμό της εξωστρέφειας του Πρωτογενούς Τομέα για το 2025 προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 2 Απριλίου και ώρα 19:00 στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου (Καλλισθένους 27 & Θεοφράστου) στη Λάρισα.
Στην εκδήλωση θα μιλήσουν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας, ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα Δημήτρης Τσέτσιλας, οι πρόεδροι των 4 Επιμελητηρίων της Θεσσαλίας, καθώς και οι ωφελούμενοι-εκπρόσωποι επιχειρήσεων-Συνεταιρισμών και Ο.Π.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Γιατί η τσουκνίδα είναι ωφέλιμο φυτό;
- Αγροτικές κινητοποιήσεις για επιδοτήσεις και κόστος παραγωγής – Πληρωμές 500 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το ΥΠΑΑΤ έως το τέλος Ιουνίου
- Φάνης Τραγάκης: STOP στις ανοιχτές και χαμηλές τιμές στο συμπύρηνο ροδάκινο
- Ασθένειες και εχθροί του Αμπελιού
- ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού










